تعمیر یخچال دوو در اصفهان
09135602259

نمایندگی تعمیرات دوو در اصفهان
کارمشاوره جهت خرید دستگاه، نصب و راه اندازی اولیه و آموزش کارکرد دستگاه و تعمیرات لوازم خانگی دوو را با تیمی از بهترین متخصصین تعمیرات که دوره های تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید دوو و لباسشویی و ماشین ظرفشویی دوو را گذرانده اند را انجام میدهد. جهت تعمیرات لوازم خانگی دوو با مرکز تعمیرات نوین سرویس اصفهان تماس حاصل فرمایید.


تعمیرات یخچال دوو اصفهان

نمایندگی تعمیرات یخچال دوو در اصفهان
جهت نصب یخچال دوو Daewoo از روی کارت گارانتی با نمایندگی نصب لوازم خانگی دوو هماهنگ شوید جهت انتقال یخچال ساید به محل نصب نیاز به چنانچه نیاز به باز کردن درب ها هست بهتر است قبل از انتقال با نمایندگی مجاز دوو هماهنگ شوید تا نصاب یخچال دوو در محل حاضر شده و درب یخچال را باز کرده سپس آنرا به محل نصب انتقال دهید.پس از انتقال یخچال به محل نصب باید حداقل 3 ساعت از جابه جایی آن گذشته باشد تا بتوان آنرا به برق زد.نمایندگی تعمیرات دوو در اصفهان کلیه تعمیرات شامل شارژ گاز یخچال دوو تعمیر برد کنترل یخچال تعویض فن ها و دیگر تعمیرات را در کلیه نقاط اصفهان در محل مشتری انجام میدهد برخی از عیوب تعمیراتی یخچال دوو به شرح زیر میباشد:
یکسره کار کردن یخچال
دلیل این عیب میتواند کمبود گاز خرابی سنسور ها و برد و اشکال در سیستم دیفراست باشد.کار نکردن فن داخل هم میتواند یکی از دلایل احتمالی باشد.
گرم شدن بسیار زیاد اطراف درب یخچال
تا حدودی گرمای اطراف در های یخچال به دلیل عبور گاز گرم جهت بهتر چسبیدن و افزایش عمرمفید لاستیک در یخچال طبیعی است اما گرمای زیاد میتواند نشانه کار نکردن فن کندانسور باشد. یخچال را جلو آورده و کاور محافظ کمپرسور را باز کرده و فن را چک نمایید در صورت کار نکردن از یک پنکه جهت خنک کردن کندانسور استفاده کنید یا یخچال را خاموش نمایید
صفحه نمایش یخچال خاموش شده و یخچال کار نمی کند
برق ورودی به یخچال را چک کنید. خرابی برد یخچال میتواند علت این عیب باشد. جهت تعمیر آن با گروه فنی مهندسی نوین سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس جهت تعمیرات : 09135602259

خصوصیات یخچال فریزر جدید دوو
- روشنایی Led استفاده شده با نور سفید دارای راندمان مصرف انرژی بالا می باشد که علاوه بر نور بهتر دارای عمر بالاتری می باشد.
- سیستم چرخش هوای چند گانه با کانالهای تعبیه شده باعث میگردد بطور یکنواخت کلیه نقاط یخچال دمای یکسانی داشته باشند
- کشویی با کنترل رطوبت جهت بهتر تازه ماندن میوه و سبزیجات رطوبت این کشو بسته به مواد قرار داده شده در آن قابل کنترل میباشد.
- فیلتر بهداشتی هایژن فرشHygiene fresh استفاده شده ذرات معلق در هوا و باکتری و میکروب ها را جذب کرده و از بین میبرد.
- یخساز اتوماتیک ، سیستم ضد برفک ، درب بار جهت دسترسی راحت تر مواردی دیگری هست که در یخچال های جدید دوو مورد استفاده قرار گرفته اند.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو در اصفهان
تعمیر ماشین لباسشویی دوو در اصفهان شامل تعمیرات برد ، رفع لرزش و حرکت ماشین لباسشویی،تعویض بلبرینگ ماشین لباسشویی به خاطر صدای زیاد در دور خشک کن رفع مشکل عدم آبگیری ماشین لباسشویی و برطرف کردن عیب تخلیه نکردن آب ، قفل نشدن درب ماشین لباسشویی یا باز نشدن قفل درب و تعمیرات دیگر از جمله خدماتی هست که مرکز تعمیرات نوین سرویس توسط تیمی از متخصصین مجرب در کلیه نقاط اصفهان انجام میدهد.ماشین های لباسشویی دوو دارای برنامه شستشوی سریع برنامه ضد چروک و برنامه آبکشی بهداشتی و برنامه شستشوی لباس بچه و چندین برنامه شستشوی مفید دیگر مانند برنامه شستشوی اکونومی Eco اقتصادی می باشد که کار استفاده از آن را برای انواع لباس بسیار ساده کرده است.دمای آب و دور خشک کن قابل تغییر هست.

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو در اصفهان
تعمیر ماشین ظرفشویی دوو در اصفهان چنانچه عیوبی مانند عدم تخلیه آب یا آبگیری نکردن آب در ماشین ظرفشویی یا گرم نکردن آب یا شستشوی نامناسب ظرف برای ظرفشویی شما مشتری گرامی پیش آمده با مرکز تعمیرات نوین سرویس تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی لازم جهت تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو به شما انجام شود و در صورت لزوم متخصص تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو جهت رفع عیب ماشین ظرفشویی در محل حاضر گردد.ماشین های ظرفشویی دوو دارای برنامه های متنوعی مانند شستشوی ظروف چینی بلور کریستال شستشوی اتوماتیک شستشوی سریع و برنامه شستشوی اقتصادی می باشد که بسته به نوع ظرف و میزان کثیفی آن برنامه مناسب انتخاب میشود.