تعمیر یخچال بلومبرگ در اصفهان
تعمیرات یخچال بلومبرگ در اصفهان
مرکز تعمیرات نوین سرویس اصفهان با تیمی از متخصصین مجرب کلیه تعمیرات یخچال بلومبرگ در اصفهان و حومه را بصورت تخصصی انجام می دهد. در این محتوای  پیش رو قصد داریم تا درکنار بررسی برخی از عیوب متداول یخچال بلومبرگ و دلایل آنها و کدهای خطای خطای ساید بای ساید بلومبرگ، راهنمایی لازم را در خصوص تعمیرات و سرویس و نگهداری این یخچال به شما کنیم . یخچال های بلومبرگ Blomberg در مدل های دو قلو ، پایین بالا و ساید بای ساید تولید می گردند. نمایندگی تعمیرات یخچال بلومبرگ در اصفهان ، نصب و خدمات پس از فروش یخچال بلومبرگ در اصفهان را با هدف جلب رضایت کامل مشتریان خود انجام می دهد چنانچه نیاز به راهنمایی در خصوص سرویس  یا تعمیر یخچال بلومبرگ در اصفهان داشتید می توانید با شماره تماس نمایندگی بلومبرگ در اصفهان که شماره اش در کارت گارانتی دستگاه قید شده تماس بگیرید یا با کارشناسان فنی مرکز تعمیرات نوین سرویس اصفهان 09139135091 هماهنگ شوید.
نمایندگی بلومبرگ در اصفهان

نمایندگی یخچال بلومبرگ اصفهان
 
تاریخچه
نام تجاری بلومبرگ در سال 1883 توسط برنارد بلومبرگ ایجاد و درزمینه صنعت متالوژی آغاز به کار کرد. ایجاد خط تولید لوازم خانگی بلومبرگ درسال 1949 انجام گرفت و اما در سال ۲۰۰۲این برند توسط شرکت آرچلیک خریداری شد؛ که سومین تولید کننده بزرگ لوازم خانگی در اروپا است. از ارزش‌های این شرکت می‌توان حفظ منابع طبیعی و احترام به محیط زیست و هماهنگی با طبیعت درکنار نوآوری و کیفیت محصولات، را نام برد.محصولات بلومبرگ فعلا در کشور ترکیه تولید می شود 
 
معرفی انواع یخچال‌ها و خطاهای احتمالی
یخچال‌های برند بلومبرگ عمدتا به چهار صورت ساید بای ساید، یخچال، فریزر و یخچال فریزر عرضه میشوند. وقتی یخچال بلومبرگ به صورت عادی کار نمی کند و بر روی نمایشگر کد ارور نشان داده می شود بیانگر این است که یخچال بلومبرگ دارای مشکل شده است. ارور به ما می گوید که قسمت خاصی از یخچال دچار مشکل شده است و به صورت عادی کار نمی کند. در نتیجه باید با فهمیدن مفهوم کد ارور، مشکل آن قسمت را برطرف نماییم. خطاها یا ارورها در یخچال بلومبرگ با حرف E شروع می شوند و با یک عدد بین 1 تا 12 اشاره به قطعه ای خاص دارد و بصورت زیر نمایش داده میشوند: E0 ,E1 ,E2 ,E3 ,E4 ,E8 ,E9 ,E10 ,E11 ,E12
تعمیرات یخچال بلومبرگ در اصفهان
 
 
درجدول زیر به معرفی خطاها و معنای حدودی هرکدام از آنها پرداخته شده است:
کد خطا
شرح خطا
کد خطا E0
خطای سنسور هوای محفظه فریزر: به معنای آنکه کمپرسور یخچال و فن فریزر یکسره کار می کند. زیرا باید دمای فریزر را به حالت متعادل برساند. پروسه فوق هر 40 دقیقه یکبار انجام می گردد.
کد خطا E1
خطای سنسور اواپراتور فریزر: در زمان شروع عمل یخ زدایی یا دیفراست (defrost) فریزر هیتر دیفراست به مدت ۲۵ دقیقه فعالیت خواهد کرد.
کد خطا E2
خطای سنسور اواپراتور یخچال: درصورتیکه یخچال خنک نشود کمپرسور و فن یخچال به مدت 40 دقیقه کار میکند و سپس متوقف میشوند. عمل تبرید در یخچال به همین شکل تکرار میشود
کد خطا E3
خطای سنسور هوای یخچال: در این حالت کمپرسور یخچال تا زمانی که هوای داخل یخچال به حالت طبیعی خود بازگردد، کار میکند. در این شرایط حداقل 40 دقیقه یخچال پشت سر هم کار خواهد کرد.
کد خطا E4
خطای هیتر ضد برفک فریزر: در صورتیکه زمان فعالیت دیفراست برای 3بار پیاپی 60 دقیقه طول بکشد این ارور مشاهده میشود و برد یخچال، بصورت خودکار هیتر دیفراست را فعال خواهد
کد خطا E8
خطای سنسور یخساز: در این حالت یخساز یخچال کار نمی کند.
کد خطا E9
خطای موتور یخساز: تنها راه چاره این است، که موتور یخ ساز باز و تعمیر شود. در غیر این صورت باید موتور یخ ساز یخچال تعویض شود. همچنین ابتدا بهتر است یخ ساز را ریست کنید.
کد خطا E10
خطای سنسور هوایFLEXI ZONE : اگر بخش Flexi Zone درمدت ۴۰ دقیقه خنک نشود، کمپرسور و فن فلکسی به مدت ۴۰ دقیقه کار می کند وسپس متوقف می شوند. دراین حالت قسمت فلکسی به عنوان فریزرعمل می کند.
کد خطا E11
خطای سنسور اواپراتور FLEXI ZONE: در زمان شروع فرآیند دیفراست Flexi Zone، هیتر دیفراست به مدت ۲۵ دقیقه کار می کند و سپس خاموش می شود. اگر ارورE11 به صورت مداوم نشان داده شود باید با نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال بلومبرگ تماس حاصل نمایید.
کد خطا E12
خطای هیتر ضد برفکFlexi Zone: این اخطار در زمان پایان عمل کردن هیتر قسمتFlexi Zone، درصورتی که برای ۴ بار پیاپی به اندازه ۶۰ دقیقه طول بکشد نشان داده می شود. بعد از آن یخچال به عملکرد طبیعی خود ادامه می دهد تازمانی که مدت زمان دیفراست کمتر از ۶۰ دقیقه طول بکشد.
 
 
تعمیرات یخچال بلومبرگ در اصفهان
همانطور که در جدول بالا به تفکیک و بصورت خلاصه آورده شد، یخچال مارک بلومبرگ ممکن است با 10 نوع خطای متفاوت روبرو شود. برخی از این خطاها ممکن است بصورت خودکار توسط برد کنترل یخچال حل شوند اما در شرایط کنونی که یخچال و فریزر یکی از مهمترین ابزار و اثاثیه منزل هستند، بهتر است درصورت بروز هرگونه مشکل و خطا در کارکرد یخچال‌های بلومبرگ در شهر اصفهان جهت راهنمایی تعمیر یا اعزام متخصص تعمیرات با مرکز تعمیرات نوین سرویس اصفهان، تماس گرفته تا در صورت نیاز یکی از متخصصان با تجربه این مرکز در اسرع وقت در محل حاضر شده و وضعیت یخچال بلومبرگ شما را به صورت دقیق بررسی نموده و اقدامات لازم را جهت رفع عیب یخچال انجام دهد. در قسمت زیر برخی از عیوب متداول و علت های آن را در یخچال فریزهای بلومبرگ را می توانید مشاهده نمایید
دمای فریزر بلومبرگ در حال افزایش است و مواد غذایی در حال خارج شدن از انجماد هستند
گرم شدن فریزر دلایل زیادی مانند کمبود گاز ، اشکال در سیستم برفک زدایی ، کار نکردن فن و کار نکردن کمپرسور می تواند داشته باشد. در فریزر های بلومبرگ متداول ترین دلیل این عیب کار نکردن کمپرسور به دلیل خرابی رله راه انداز کمپرسور یا خرابی خود کمپرسور بوده است جهت بررسی عیب و رفع عیب با مرکز تعمیرات نوین سرویس اصفهان 09139135091 هماهنگ شوید.
در یخچال دوقلوی بلومبرگ ، پودر قهوه ای رنگی مانند پشت کشوها ریخته می شود
احتمالا اواپراتور داخل یخچال به دلیل اشکال در جنس آن در حال زنگ زدن هست و آن پودر قهوه ای رنگ هم زنگ آهن می باشد. بهتر است قبل از سوراخ شدن و خارج شدن گاز نسبت به تعویض آن با اواپراتور با جنس آلومینیم اقدام نمایید با مرکز تعمیرات نوین سرویس هماهنگ شوید.
گاها هنگام باز کردن درب یخچال یا فریزر برق برای یک لحظه کوتاه برق موتور را قطع می کند
قسمت تغذیه برد اشکال دارد برای تعمیر برد یخچال بلومبرگ با کارشناسان ما هماهنگ شوید
صفحه نمایش خاموش شده است ولی لامپ های داخل روشن هستند
برد یخچال فریزر اشکال دارد تعمیرگاه نوین سرویس بصورت تخصصی تعمیرات برد یخچال بلومبرگ در اصفهان را انجام می دهد.
صدای ناهنجار و غیر طبیعی از پشت یخچال فریزر شنیده می شود
احتمالا فن خنک کننده موتور و کندانسور نیاز به سرویس یا تعویض دارد

مرکز تعمیرات نوین سرویس اصفهان کلیه تعمیرات یخچال بلومبرگ در اصفهان و حومه را بصورت تخصصی و با ضمانت انجام می دهد جهت درخواست تعمیر می توانید با شماره درج شده در کارت گارانتی دستگاه یا این مرکز 09139135091 هماهنگ شوید.

تعمیر یخچال بکو در اصفهان